enjOy reading my bLOg ya.i'm writing just for fun and if u don't like this,it's ok.coz x semua org suka apa yg kte suka..rite?so,for those who like dis,have fUn! :)

Thursday 17 March 2011

miSs mOm.. :(

hmm....
ptg2 cmnie best gak dk lepak2 atas katil..on9 sambil dgr lagu...
tgh syok2 aku dk menyanyi sambil layan video,,tbe2 aku tengok satu video nie kat folder lappy aku..tgn aku teragak-agak untuk double click utk mainkan video nie..tp aku tekan jgk..saat berbunyinya muzik video ni,,trus air mat aku menitis.....nak tau video ape??
nie die..tgkla..
.
hmm...aku dah xde mak...mak aku meninggal 17 julai 2009...aku xnak cter pnjg..aku x bersedia lg utk cerita..mungkin di post akan dtg aku cterkan detik2 mak aku pergi meninggalkan aku..aku sdey sgt2..
aku terlalu rindukan dia..2 tahun dah aku menaggung rindu yg semakin sarat..xtau nk luahkan pada sape..
Ya Allah Ya tuhanku yang Maha Pemurah lagi Maha penyayang...
Kau ampunilah segala dosa2 ibuku...
Kau cucurilah rahmat ke atas roh Bondaku..
Kau tempatkanlah bondaku di kalangan orang2 yang beriman..
Kau lapangkanlah kubur bondaku..
Kau terangilah Kubur bondaku...
Kau kasihanilah bondaku sebagaimana dia mengasihi ku semasa keciliku Ya Allah..
hanya pada Engkau aku memohon sesungguhnya Engkau Maha Pengampun Ya Allah..
Amin Ya Rabbal Alaminnn...

No comments:

Post a Comment