enjOy reading my bLOg ya.i'm writing just for fun and if u don't like this,it's ok.coz x semua org suka apa yg kte suka..rite?so,for those who like dis,have fUn! :)

Thursday 24 November 2011

renovate belog.

assalamualaikum..
hei guys.!
pe habaQ?
hope semuanya di dalam keadaan sihat walafiat..
hmmm..dh berkurun lmenya x bukak blog ni..huhu
dh dkat stgh taun dh..
actually aku nie pemalas nk menaip sebenarnye..
esaimen pon mlas nk taip..ni kan plak blog.. huhu
klau ikutkan hati,bnyk bnde nk ditaip dan diluahkan disini..
tp apakan daya..mlas pnye pasal..ku luahkan sahaja di dalam hati..huhu
sebenar benarnya,,ape yg membuat aku tergerak hati utk menulis blek kt blog nie adalah kerna....
aku telah membaca blog kawan aku nie..semundra.blogspot.com..
drpd blog dye lah aku terasa nk menulis blog blek..hehehe
thank's una.!
ur blog inspire me..hekhekhek..
so,,oleh kerana mood nk menulis tu dh dtg,,,aku pn renovate r dlu blog nie..
kasi santekk ckit..wpon pade hakikatnya xdelah santekk mane ponn..hahaha
hope lpas nie aku lebih rajen utk menulis di sinie.. 
k baiii.... 
:)

No comments:

Post a Comment